Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

  • Resa med familjen. Skulle vilja besöka USA åtminstone en gång till. Outforskade länder för oss är också Egypten, Grekland, Italien, Spanien (eller ja - hela världen är ju outforskad men nu menar jag vad vi skulle vilja åka till...)

  • Resa med min man. En romantisk kryssning till Karibien skulle inte sitta fel
  • Tatuera mig. Eller nja kanske inte, men det är något jag funderat på - någonting litet och sött på axeln...
  • Flytta till hus på Galgberget. Att bo i närheten av skolan och närmare stan skulle vara skönt. Att slippa den där mördarbacken vi måste ta oss uppför när vi ska hem skulle vara underbart. Men jag trivs så oerhört bra i detta hus och i detta område så förmodligen stannar det vid drömmar...
  • Pussas och kramas med mina barnbarn (livets efterrätt) skulle jag också vilja hinna med :)
Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0