Dag 02 - Min första kärlek

Eftersom jag träffade mitt livs kärlek när jag var 14 så skulle man ju också kunna tro att han var min första kärlek. Och det är han ju också på ett vis eftersom han ändå är min första riktiga kärlek :)



Men om man ska gå så långt som till barndomen så brukade alltid min mamma säga att jag var kär i en kille som hette Ferdinand (Nante). Och ska jag vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg om det var kärlek men jag vet att det var otroligt kul att leka med honom i alla fall ;-) Min första pojkvän hette Fredrik och vi var faktiskt ihop ganska länge när jag gick i sjuan... Men sen kom Posan in i mitt liv och där har han förblivit...


Jag älskar dig Anders Pousette!

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0