Dag 01 - Om mig

Hmm - jag?! Vem är jag? Vet man det? Jag vet inte, tror jag. Eller gör jag det? ;-)

Jag heter Maria Helena Pousette (född Lindroth) och är 37 år (snart, för jag fyller år 9 maj). Jag är gift med min ungdomskärlek Anders och vi har tre barn tillsammans. Därav bloggnamnet förresten - för det är vad jag är Posans fru ;-) Bor i villa, kör volvo men har ingen hund, däremot två katter och en kanin :D

Alltså fru, mamma, dotter, syster, moster, gammelmoster, faster, svärdotter, svägerska, matte och faktiskt också kollega... Har säkerligen glömt något men det är jag också - glömsk alltså...


Jag tror på nåt sätt att jag är ganska bra att ha (för det mesta i alla fall)!

Idag är en bra dag! Kram alla




Kommentarer
Postat av: Jessica

du tror att du är ganska bra att ha???

du är ju för tusan hur bra som helst!! lovar att INGEN på Maxi skulle klara sig utan dig!!

därav man alltid säger: Hej Helena som kan ALLT!!! :-D när man ringer å behöver lite hjälp.. som rätt ofta händer..hihi

2011-02-14 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0