Nu är det vårstädat i trädgården

och jag har knallröd näsa ;-)

Anders lånade hem en röjsåg och här har det kapats träd vill jag lova! Helt plötsligt ser trädgården riktigt fin ut och det är såå otroligt ljust i vardagsrummet när vi tagit bort en massa grenar som skymde i princip allt... Nice!

Baksidan av allt detta krattande, bärande och alla vändor till komposten i skogen är att det gör ont - precis överallt! Aj aj aj vill jag bara säga. Men jag är för trött för att ens gnälla.

Skulle behöva den där sovmorgonen nu ;-) Är helt slut faktiskt. Det är som sagt inte arbetet i sig som är det jobbiga utan att man måste ställa klockan och gå upp så tidigt... Men jag är ju faktiskt ledig på fredag! Jippi!

Hade velat ta en tur och retur till och från Uppsala idag! Living in a room-party hos min syster lockade men eftersom jag jobbat hela veckan och helgen så fanns inte tillräckligt med energi kvar. Är såå trött och seg! Om någon annan kört bilen hade jag åkt men nu var det ju bara jag. Och att sätta mig bakom ratten i detta tillstånd är nog rent av livsfarligt ;-)

Nu är ryggläge intaget i soffan och jag kan nästan lova att jag kommer somna här om bara en liten stund. Hahaha nästintill tragiskt :P

Men idag har det varit en riktigt underbar, solig och varm dag! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kraaaaam!

<3 <3 <3

2011-04-17 @ 21:40:26
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0