Näpp

något kalas nr 3 blev det inte :( Min stackars systeryster och systerdotter är fortfarande krassliga... Men då får vi se till att äta upp det som är kvar av tårtan själva alltså. Hmm inte så dumt ;-) Men långnäsa till mig eftersom det visar sig runt magen och rumpan...

Tycker det är många som är sjuka nu, och många som har öroninflammation faktiskt. Men det är väl något "som går"... Hoppas vi klarar oss nu i alla fall. Vi har peppar, peppar inga känningar än!

Vill väldigt gärna åka till Uppsala på söndag men jag vet ju inte hur det blir riktigt... Kanske kanske kanske!

En helt vanlig tisdag har det varit. Inga konstigheter. Mycket tidningar kom det idag så det tog tid med upplockningen. Men vad gör väl det, så länge man jobbar med den bästa! Tack för idag!

En bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv min sköna böna <3

2011-04-12 @ 20:50:46
URL: http://aimeeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0