Idag

grillar vi!

Tänkt att något så enkelt och faktiskt lite mysigt kan vara så gott! Älskar när man på våren får ta fram grillen och brassa på lite köttbitar! Med en sallad till så blir ju middagen ypperligt god :)


Mums!

Den underbara påskhandeln har kört igång på Maxi! Riktigt kul är det att vara ute i butiken! Har plockat tidningar idag och jag fick faktiskt hjälp (kors i taket) - tack Micke! I morgon är det jag som räknar igen och sen mina damer och herrar är det helg! Yes - är faktiskt ledig på fredag (och lördag, söndag)!

Får se vad det blir till helgen. Blir nog en liten påskmiddag tillsammans med nära och kära. Och kanske, kanske, kanske en tur till Avesta. Men det beror helt och hållet på väder och vind och alltihopadetdär ;-)

Nu ska jag sätta mig till bord med la Familia och äta grillat!

Idag är en bra dag! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0