Helg, helg, helg!!!

Såå skönt att helgen återigen är här. Och denna helg har vi inga planer vilket är hur avslappnande som helst! 

Har ni blivit lurade idag? Det har inte jag - än i alla fall (tror jag). Men kvällen är ju inte slut än... Jag har inte lurat någon heller faktiskt. Brukar kunna lura barnen med att något av djuren fått bebisar men dom börjar bli så stora nu och Albin är ju sjuk så samvetet säger till mig att inte luras... Tänkte först luras här på bloggen med till exempel

*Jag är gravid
*Vi ska flytta till Eslöv, Lund, eller Malmö (hmm kanske inte något skämt - eller vad tror du Kattis ;-))
*Vi ska skaffa hund - en Goldendoodle

men jag struntar i det... Ingen idé tycker jag...

Och observera nu alla att ingen av dessa punkter är på riktigt! OK?! Och om nu någon envist tror det ändå så: april, april din dumma sill!


Var det någon som såg gårdagens Big Brother? Det handlade om skräckfilm och spöken och jag har inte skrattat så gott på länge! Såå rädda dom var och Gurkan räddast av dom alla :D Sjukt kul! Kan rekommendera det avsnittet om ni tycker om att se folk bli rädda (skadeglädje - jag vet :D)

Nu är det dags för middag med familjen och fredagsmys står på schemat!

Idag är en bra dag (att luras på)! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0