Onsdag. Dag 2 i Spanien...

1. Låång promenad hela vägen till fyren (el Faro) och tillbaka. Det var bara jag och Madde som orkade hela vägen ;)



2. Besök till samma strand som igår. Den här gången lite bättre utrustade med lunch och tilltugg =)



3. Tur till Cartagena och en stor galleria, som jag inte kommer ihåg vad den heter, och Carrefour (Spaniens Maxi). Madde blev totalförbannad för att vi inte köpte med oss en hund hem ;)


Naww...


Helnöjd Albin som fick plånbok (spiderman), halsband (Blixten från Bilar) och ny kepa!

Sen måste jag bjuda Ehlin och Alfonso på två bilder. (Kan det vara så att jag tänker på dom extra mycket för tillfället?)



Och då menar jag inte det smått vidriga innehållet utan märket!

Idag är en bra dag! Kram alla




Kommentarer
Postat av: Ehlin

Ha ha ha ha ha!! Cooolt :D

Ni verkar ha de underbart i spanien!! Njut och ha de bäst för oss med! (har dock ingen som helst koll på hur vädret är här hemma...!!) Är fortfarande i min egen bubbla!! <3 hälsa familjen <3

2010-09-09 @ 05:55:40
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0