Måndag hela veckan?

Japp nu är det måndag igen. Det som är kul med måndagar efter man varit på party är ju alla berättelser som man får höra i personalrummet! Ha ha vet inte om jag vill att alla bilder som tagits på mig(?) ska läggas ut på fb men vi får väl se...

Har fortfarande lite jobbigt med en grej på arbetet men som det ser ut nu så verkar det lösa sig. Men det grämer mig just nu i alla fall. Men om lösningen är att jag gjort fel så är det ju bra att det löser sig eller hur?! Även om det betyder att jag gjorde fel =/ Jag vet att det låter galet och det går inte att förklara heller så...

Igår så kollade vi på film - Prince of Persia! Riktigt bra måste jag säga!

Och det skadar ju inte att Jake Gyllenhaal spelar prince Dastan! =)

Nu kommer min älskade mor på besök så nu måste jag ta hand om henne!

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0