Hoffmaestro!

Har varit nere på Granny Goes Street idag. Först åkte vi ner med Albin och hans kompis Gabriel och kollade in Mora Träsk samt käkade lite Langos...

Mycket folk var det! Mest irriterande var väl alla föräldrar som också stod längst fram men det är klart man vill ju inte gärna släppa barnen själva heller... Albin och Gabbe sprang fram och tillbaka hela tiden. Tror inte dom tyckte det var så kul egentligen. Dom är nog lite för stora för Bä bä vita lamm =)

Efter besöket på stan åkte Albin hem till Gabriel och jag och maken åkte en tur ner på stan. Först gästade vi faktiskt Loppis bara för att känna tillfredsställelsen att inte behöva vara där! Bondens marknad fick också äran av ett besök men det var inte något för oss så vi gick vidare till stora staden...

När vi hämtat Abbe igen så var tanken att vi alla skulle åka ner på Hoffmaestro men precis när vi var på väg ut genom dörren så ringde nästa kompis till Albin! Det var My som hade tråkigt och undrade om han ville komma och leka lite. Så Albin åkte till My, Madde valde att stanna hemma och Bella drog iväg med kompisar så jag och mannen fick en till stund för oss själva!


Och jag måste ju säga att Hoffmaestro imponerade stort! Har aldrig varit på konsert med dom men det här var definitivt inte sista gången. Vilket drag!


Nu ska jag packa inför Spanienresan och ladda för Uppsala i morgon! Ulva marknad är väl värt ett besök. Brukar alltid kunna fynda något fint... Det som är lite kul är att det verkligen är en genuin hantverksmarknad istället för sån där värdelös krimskramsmarknad... Dessutom är det otrolig fint där ute vid Ulva Kvarn!

Och förutom att jag har svärmor med mig så ska jag få träffa mamma, Katarina och även Ehlin så det blir en riktigt trevlig morgondag!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0