Grattis Bästa Svärmor/Farmor/Mamma!

Idag säger vi grattis hela dagen till världens bästa svärmor Eva-Britt!

Det här är en bild från födelsedagsfirandet (med stort F) från förra året =)

Just nu sitter jag och nervös-skrattar lite när jag tänker på kvällen. För er som inte vet så ska jag ju på ett cocktailparty med ungefär tio andra brudar! Och jag har funderat ganska mycket på det här med klädseln och även det här med drickandet (ni som känner mig vet ju att jag inte dricker så ofta). Men varför oroa sig (i onödan är jag ju övertygad om) det kommer bli en sjukt kul kväll med många skratt! Det kommer bli kul om jag är där eller hur?! ;-) Skorna (ja dom fula ;-)) är på i ett försök att göra dom lite mer bekväma och humöret är på topp. Ska strax till att måla lite naglar också =) Som sagt: SJUKT KUL (eller hur älsklings-Ami?!)

Idag är en (sjukt) bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Ami

Hahha jaa SJUKT KUL ;P

Du på coctailparty och jag på rockfest.. Herregud var är världen påväg?:)

2010-09-25 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0