Falun

Har varit i stora staden Falun och shoppat! Shoppat massor inför det cocktailparty jag ska på på lördag! Och jag måste erkänna att jag har inte en aaning om hur man klär sig på ett cocktailparty! Antar att man borde ha klänning vilket betyder - NEJ TACK ;) Jag klär mig inte i klänning... Men däremot har jag köpt en rätt fin blus som jag hoppas duger?!

För att förhoppningsvis duga så har jag shoppat en massa tillbehör idag också. Långa (stora) rosa örhängen, en fet blomma att ha i håret och fula skor med rosett på... Men som sagt - har iingen som helst aning vad som är rätt!

Nu är tjejerna på träning och jag och Albin myser så det är dags att stänga av datorn så jag kan delta till 100% i mysandet istället för att ha näsan i datorn hela tiden ;)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin - den vill jag också ha!

2010-09-22 @ 20:39:05
URL: http://elkesvardagsblogg.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Vad söt du är :) Tror det blir jättebra och det är säkerligen helt okej att skippa klänning, det viktiga är ju att du trivs! Gillar att du köpt ett par fula skor för ett tillfälle, haha. Vi ses på lördag, ska bli så skoj! :) Stor kram

2010-09-23 @ 17:10:18
URL: http://trasmattans.blogg.se/
Postat av: Rimsan

den va ju kanon fin :D u are a MILF

2010-09-24 @ 20:57:51
Postat av: Helena

Bara din MILF i så fall ;)

2010-09-25 @ 11:58:17
URL: http://posansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0