Tillbaka...

...i vardagen och även mannen tillbaka =) Albin var feberfri i morse och fick gå upp supertidigt och åka till dagis. Det var som vanligt en massa annat än mitt eget jobb att göra så det har varit fullt upp hela dagen. Kom inte hem förrän klockan sju... I morgon är en ny dag då jag får ta nya tag med "mitt"! Tycker faktiskt att det är kul det jag gör nu - om det inte vore så att de arbetsuppgifter som jag ska göra egentligen blir åsidosatta. Men det är bara att kämpa på!

Och som sagt älsklingen är hemma igen! Maten stod på bordet när jag kom hem och det är såå härligt att mötas av stora kramen när man kliver innanför dörren =) Me like! ♥


Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0