Samtal nr 3...

...från jobbet redan avklarat =) Dessutom har jag själv ringt en gång... Ja ja snart har jag berättat allt jag vet och kan så då behövs jag inte mer ;-)

Jag har alla min tre änglar hemma idag! Albin tror jag är feberfri idag (har inte hunnit kolla) så förhoppningsvis är vi tillbaka i vardagen i morgon igen. Tjejerna känner sig hängiga - ont i huvudet, mår lite illa osv... Eller så passar dom på nu när jag är hemma för en gångs skull =)

Nostalgisk? Jag? Neej då! Mina barn börjar bli lite stora bara. Och jag äldre...

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på denna gråa sjukdag men det blir i alla fall en vända till Maxi för att handla lite. Det går åt lite mer när alla är hemma...

Idag är en bra dag. Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0