Kallt...

...det börjar bli! Men istället för det här regnet så kunde det väl snöa tycker jag. Inte för att jag längtar efter en lång och kall vinter men för att det är så tråkigt med det här grå och trista vädret... Allting blir så rått, man blir liksom kall ända in i märgen...


Har upptäckt att min telefon talar om för mig vad den har gjort och tänker göra. Har väckningslarmet på mobilen och när jag ställer in det så talar den om att larmet slås på om si och så många timmar. Jag har tre larm på. I morse talade den om att den automatisk hade slagit av de två första larmen efter 1 minut! Hahaha helt makalöst vad man kan sova sig igenom!


Men som tur var vaknade jag till det tredje och sista larmet så jag kom upp i tid och kunde åka ner till gymmet. Min mage mår inte så jättebra (har inte varit bra på länge) så jag var inte tipptopp i morse men det blev en genomgång av rygg och armar i alla fall...

Nya tag! =)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Babsan

Håller med om att det gärna får bli vinter! Det blir ljusare då och men vet att det är halt och man kan klä sig mot kylan! Detta fuktiga, råa, mörka gör mig galen! Kram

2010-10-29 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0