Givande...

...föreläsning om Balans i Livet har jag varit på idag! Viktigt att påminna sig själv om saker som egentligen är självklara... Mycket som är tänkvärt!

Vet i alla fall att en stor del av min balans här i livet är min familj! Kan hända att jag är för bunden vid min man och inte har så många andra vänner men jag känner inte behovet av något annat heller. Han är mitt allt - Anders och barnen! Kan inte föreställa mig ett liv utan dom! Kan hända att det är farligt att vara så beroende av någon men jag tänker njuta av det så länge jag bara kan. Så det så! Och jag tänker för tillfället inte ändra på någonting bara för att - hemska tanke - något skulle hända som gör att jag blir ensam! Tror jag tar tag i det då istället OM det nu skulle visa sig att något händer...


Nog om det!

I morgon kära vänner SKA jag ner på gymmet! Det har jag bestämt mig för. Äntligen känner jag att det är dags! Nu håller vi tummarna att känslan är kvar när klockan ringer strax efter fyra i morgon bitti också ;-)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Va läskigt, har funderat hela dagen på exakt samma sak om min familj, och tänkte sätta mej och skriva om precis de du just skrivit!! Att älska oavsätt räddsla att förlora/mista och oavsett vad andra tycker, varför bryr man sig så mycket om det (andras åsikter)



2010-10-12 @ 21:21:28
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Bra och fint skrivet! Jag älskar dej och din familj! Familjen Pousette aka Taikon :D Kramar

2010-10-12 @ 21:22:43
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0