Äntligen helg!

Är totalt slut! Energi = noll. Men jag är snart tillbaka, hoppas jag för det är ju fredag - och helg!

Tittar precis ut och det snöar - SNÖAR!!! Det är tur att man vet att det inte kommer ligga kvar i alla fall. Inte än...

Alternativen jag har nu denna sköna fredag är
  • slumra en stund i soffan
  • städa
  • laga mat
  • sätta mig en stund på cykeln (hmm kanske efter tuppluren)
Japp återstår att se vad det blir av det hela. Känner jag mig själv rätt så blir det förmodligen alternativ 1 för hela slanten, men jag hoppas att jag piggnar i snart =)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vila du... Det är du värd!

Vad ska ni göra i helgen??

Jag är sugen på att göra nått Wild and crazy..??!!

Kanske bara över da´n...

Miss you!

Kram!

2010-10-15 @ 19:42:29
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0