Snöööö!!!

En helt vanlig tisdag... som gått väldigt långsamt för en gångs skull. Plockat tidningar med bästa Ami i den enligt mig snyggaste tidningshyllan någonsin - någonstans! Såå bra! Det är återigen kul att plocka tidningar... Även om vi har 100 olika jultidningar som ska få plats ;-)

Min älskade, duktiga make fick sitt årliga ryck när det gäller husmanskost och ställde sig i söndags och lagade slottsstek och igår kokade han oxbringa. Så igår åt vi slottsstek och potatis (självklart med sås och gelé) och idag åt vi rotmos och oxbringa! SÅÅÅ GOTT!!! Mums! Det är riktigt lyxigt att ha en älskling som tycker om att laga mat!

I morgon åker han till Eslöv och gör mig till Procordia"änka" för ett par dagar. Hinner inte träffa honom på fredag när han kommer hem heller för då är ju jag och tjejerna på väg mot Ullared! Men vi får ta igen det när vi väl träffas på lördag kväll/natt...

Nu återstår att se hur mycket snö det kommer falla?! Ligger den kvar för vintern tro? Eller är det för tidigt? Jag tycker det är jobbigt när det snöar men jag gillar när den är på marken. Det blir så mycket ljusare tycker jag!

Idag är en bra (vinter)dag! Kram alla








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0