Tisdag...

Inget nytt idag heller! Ingen utspilld glögg och inga konstigheter. Det enda som hänt idag var att en stackars dam lyckades ramla (snubbla enligt henne själv) och föll rakt in i en kant på ett bord (inslagningsdisken) så blodet bokstavligen sprutade! Usch, jobbigt. Fick det fina uppdraget att visa ambulanspersonalen in. Vi tror att det tillslut gick bra och hon kunde gå själv till ambulansen. Men vilket jack det blev och så mycket blod det var överallt... Duktiga Anna klarade situationen galant!

Tog lite ledigt på morgonen! Införde på eget bevåg en friskvårdstimme till mig själv och istället för att börja klockan sex som jag brukar så åkte jag ner på gymmet och var på jobbet klockan sju istället... Känns skönt att äntligen vilja åka till gymmet igen. Det var trögt ett tag...

Tidningsplocket gick som vanligt som en dans (även om jag var liite seg). Alltid lika kul nu för tiden! Posan gjorde ett gästspel och det är alltid lika mysigt att få kramas lite på arbetstid =)

Nej nu ska jag hoppa upp på cykeln och göra milen innan jag somnar i soffan!

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer
Postat av: fruktispajasen ;)

Bra att du tog dig tid för cykeln ;)

2010-11-23 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0