Redan torsdag

Trött, slut? Nej faktiskt inte! Eller jo - liite trött är jag nog men inte så slut (i kroppen) som jag befarade att jag skulle vara efter veckans extremträning (i alla fall för att vara jag)... Åkte ner på gymmet i morse också. Har börjat märka att det är samma personer som är där och att jag inte är den enda som kommer dit på morgonkvisten fler dagar i veckan. Vi är några tappra själar som återkommer nästan varje morgon.

Är i fas på jobbet också och det gör mycket vill jag lova! I morgon är det dags för mig att köra uppräkningen. Hoppas på en problemfri dagskassa ;-)

Annars händer det som sagt inte så där jättemycket. Stackars Frida som skulle öppna KC fick åka hem och kräkas lite(?) så jag blev ensam på tidningarna (det var inte mig det var synd om!). Men om det inte är Ami så kan jag lika gärna göra det själv, förlåt men så är det faktiskt, kör man själv så har man ju koll på vad som skickats tillbaka och vad som kommer... Men det finns dom som har potential men dom är inte färdiglärda än :P

Upptäckte idag också (misstänkte redan igår, men fick det mer bekräftat idag) att man ibland får passa sig med vem man berättar saker för. Tydligen så kan det ju vara så att någon känner någon och då berättar för någon vad någon har sagt :/ Ja ja sådant är livet, lite pinsamt blev det för mig i alla fall, men vad gör väl det? Jag har ju mitt på det torra med man och barn så varför bry sig om vad en "någon" tycker och tänker ;-)

Sitter och funderar på om jag kommer orka milen idag också eller om det blir för mycket?! I morgon är det vilodag och det kanske är bra att köra på utifall det inte blir så mycket till helgen sen?! Vet inte riktigt - har inte bestämt mig. Det som är bra med att köra hemma är ju att man kan göra det när som helst. Bara att hoppa på cykeln när man bestämt sig. Ibland är det ju själva grejen att ta sig i väg som är det jobbiga och då blir man ju oftast kvar i ryggläge i stället...

Idag är en bra dag! Kram alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0