Monday morning!

Bra låt...

Gymmet i morse. Kan tyvärr inte gå i den hastighet som jag önskar på löpbandet då jag direkt får ont i ena benhinnan =( Tar jag det lugnt så går det men så fort jag ökar på så börjar det "svida". Det (o)roliga i kråksången är att det är samma ben som jag är svullen i :´( Men men vad göra? Bara att kämpa vidare...

Med risk för upprepning så har det varit en helt vanlig dag på jobbet... Inget nytt att tillföra hjärnan tyvärr. Det är ju ändå lite det som är utmaningen, att ibland få lära sig något nytt. Men nu har det stått stilla ett tag...

Självklart händer det saker, som t ex glöggpall som rasar och kassor som inte startar som dom ska men inget nytt att bita i. Pallen med glögg fick ju det hånfulla skadeglädjeflinet att dyka upp och på kassan hade tre personer missat on-knappen så även där kom hånflinet fram med en liten skakning på huvudet ;-) men annars så har det varit en händelsefattig dag :P

Cykeln ska få sig en dust till kvällen (det eller en kvällsprommis för att spana i fönster) och Anders ska ner till gymmet med Nisse. En alldeles helt vanlig måndag i vårt alldeles helt vanliga liv ;-)

Idag är en bra dag! Kram och var rädda om varandra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0