It´s friday!

När klockan slog tre idag så bredde ett stort leende ut sig i mitt ansikte =) Ibland är det såå sköönt med fredag och helg!

Jag och Albin är själva hemma ikväll. Madde är på disco i Borlänge, Bella och Anders är i Säter på innebandy. Vi hoppas självklart på vinst även denna gång. Det var ett tag sen dom spelade nu...

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Som det ser ut nu så blir det en skön och mysig kväll i soffan ;-)

Det verkar i alla fall bli en ganska lugn helg. Det vi har att göra är skridskoskolan och den sköter ju Anders och Albin bäst själva så det behöver inte jag tänka så mycket på. Har startat lite städning och jag hoppas jag orkar fortsätta med det. Skulle vara skönt att hamna på banan igen... Orkar liksom inte när jag väl är hemma. Har så mycket annat jag vill göra istället.

Nä dags att ägna mig åt min myskille!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: jennie melander

hello!

är i falun under helgen och tänkte fråga om ni hade någonting för er på söndag :-)? maja ska iväg runt halv 12 och min buss går inte förens kvart över 2, så tänkte om jag kunde komma till er och kanske äta lunch eller någonting? hör av dig!

Pusss! <3<3<3

2010-11-19 @ 19:27:00
URL: http://jenniemelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0