En helt vanlig...

...torsdag! Förutom att jag fick en morgon hemma till halv åtta istället för att åka iväg halv sex! Nice!

Spenderade morgonen med att cykla en mil! Har som jag trodde en fruktansvärd träningsvärk men det är som sagt liite skönt... Cyklade faktiskt igår kväll också så nu känner jag verkligen att jag är på G!!! Äntligen ;-)


Och i morgon gott folk tar jag mina två brudar och min systeryster och drar iväg söderut - mot Ullared med ett nattstopp i Mjölby. Första gången som jag gör en sån tur! Har i många år pratat om det men det har liksom aldrig blivit av.


Mycket folk förväntar jag mig att det är. Brukar vara det på hösten innan jul. När vi bodde i Falkenberg hände det ju att vi åkte dit titt som tätt. Man lärde sig när det var bäst att åka dit, vilken tid och dag... Men nu får man åka när alla andra åker... Pust! Men jag ser faktiskt fram emot att åka. Har massor av grejer som jag skrivit på min "att-titta-efter"-lapp =)

Idag gott folk är det en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0