Mors Dag!

Grattis alla mammor idag! Framför allt till min egen underbara mor! Hoppas alla blir så uppvaktade som dom förtjänar. Själv fick jag lite fint påpeka att det var Mors Dag men vad gör väl det! Present var i alla fall ordnad...

En tur på stan har vi också hunnit med. Min man hade sina spenderar-byxor på så jag tror vi alla åkte därifrån nöjda ;)

Har börjat läsa boken Hjärnkoll (på vikten) och det är mycket intressant. Så snart kan jag börja dela med mig av min nya visdom ;) Mycket vet jag ju redan men det är bra att påminna sig och dessutom i det här fallet fördjupa sig i ämnet...

Tacos till middag står på menyn och Anders har beställt efterrätt i form av grillad banan med choklad i och vaniljglass till =) Låter som en bra och onyttig idé så den tar vi ;) Mums!

Hoppas på en trevlig vecka. Är som sagt ledig på fredag och det ser jag fram emot redan nu... Dags att ta tag i träningen kanske? Undrar varför lusten försvinner ibland? Tänker inte sluta i alla fall. Det ska mycket till innan jag gör det igen. Skjut mig då! Om jag börjar komma med dumma ursäkter om att sluta på gymmet så skjut mig tack! Fast inget dödande skott utan bara i rumpan så jag fattar och reser mig igen ;)

Idag är en bra (Mors) Dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0