Leva som man lär...

...är inte alltid så lätt =)

Just nu måste jag påstå att jag definitivt inte lever som jag lär i alla fall. Jag vill gärna vara FISH, hälsosam och "alltihopadetdär" (som min älskade mamma skulle sagt)... Men det är jag INTE!

Men jag måste ju påstå att jag vill det ändå. Och viljan är det ju inte fel på ;) Men som vår kloka FISH-coach skulle sagt: det är ju enbart du själv som bestämmer hur du vill ha det! Låter enkelt och det borde det också vara... Bara bestäm dig! Eller hur?!

Hmm, tänkvärt!

Idag ÄR en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR visst FISH!!

2010-05-25 @ 23:00:02
Postat av: Anonym

håller med föregående talare, du är Fish med stort F helena! :D

2010-05-26 @ 09:26:21
Postat av: Anonym

fishigare finns inte :)

2010-05-27 @ 08:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0