God morgon...

...i uppochned-vända världen! Det här känns konstigt... Ingen morgonpromenad som är nästan som ett måste för mig sen ett år (eller mer!) tillbaka. Anders klocka ringde redan vid fyra (förmodligen tidigare men jag ville inte vakna och se efter)... Sen tog han på sig sin kavaj och åkte iväg med nya bilen upp till Härnösand för att träffa sin nya chef! Helt galet uppochner!!! Jag ska ju ut på promenad och när jag kommer hem så jagar jag upp honom ur sängen för att han ska ta sin sunkiga audi och åka till Maxi! Eller hur?! Men det kommer bli bra det här. Kan inte tro något annat...

Nej nu ska i alla fall jag ta min gamla Volvo och åka till Maxi.

Idag är en konstig men bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0