Fullt hus - nästan...

Inte lika fullt hus som vanligt vid födelsedagar men näst intill. Fick besök från Uppsala i form av min älskade mamma och min älskade syster! Sen förärade Jennie oss med ett besök tillsammans med Maja (till Albins stora förtjusning)!

Även Eva-Britt och Åke tog en vända hit så här på söndagseftermiddagen. Tyvärr missade jag halva det besöket för jag tog en tur ner på stan med Katarina och Madde...

Idag är även min och Anders bröllopsdag. Den 9 maj för 12 år sedan släpade jag honom upp för altargången ;)



Visst var vi snygga?!

Här kommer i alla fall lite bilder från dagens firande:







Kommentarer
Postat av: Anonym

Anders ser ut som en liten liten pojk! Gulligt!

2010-05-09 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0