Vad hände sen då?

Jaha vad pågick under 2008 då? Kommer knappt ihåg men jag vet att jag bestämde mig för att sätta in en hormonspiral istället för de minipiller som jag ständigt glömde att ta. Sagt och gjort efter ett snabbt och smidigt ingrepp så var den på plats! Det som händer med min kropp sen kan bara hormonerna svara på tror jag. Usch säger jag bara. Tror jag gick upp säkert fyra kilo på bara två veckor!

Oj oj oj den här bilden som min syster tog på mig fick mig att inse att det återigen började gå åt fel håll. Men jag tänkte i alla fall ge den där spiralen en chans. Det skulle ju gå över och bli bättre sa dom... Jag är så glad idag att jag fortsatte motionera även fast det inte hände någonting. Hemska tanke om jag slutat röra på mig! Då hade jag nog gått upp ännu mer än vad jag nu gjorde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0