Söndag 21/3

Uppe med tuppen - NOT! Anders och Albin åkte iväg på hockeyskola vid 9 och inte förrän då gick jag upp =) Jag lurade med mig Madde ut för att ta en rask söndagspromenad men vi kom inte långt innan vi kunde konstatera att det inte var kul att gå i detta snöoväder! Usch och fy vad det snöar...
Men vi gick runt kvarteret och hem igen =) Gott med grötfrukost när vi kom hem... Har hittat Dinkelmannagryn som faktiskt är godare än vanliga mannagryn (tycker jag i alla fall) och är väldigt mättande...

Tog (idiotiskt nog) bilen och skjutsade stora dottern med kompis till Lugnet för ett dopp i basängen. Passade på att göra ett besök på gymmet samtidigt. Idag blev det styrketräning. Det kommer kännas i morgon för jag har redan lite smått förkänning av träningsvärk =)
Men då är det ju som det ska eller hur?!

Idag är en bra dag!

FISH åt alla ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0