Morgonträning

På onsdagar börjar jag jobba klocka 07.00 för en gångs skull. Vilket faktiskt innebär att 05.00 går jag upp och sticker till gymmet! Det är jätteskönt att ha träningen klar för dagen redan innan den knappt har börjat! Och vill man kan man ju faktiskt lägga till en promenad på kvällen utan att det skadar... Då har man ju helt plötsligt fått ihop till två träningar på en och samma dag! Perfekt!

Idag fick jag dessutom med mig min käre make också. Vi har ju förmånen att ha "barnvakt" inneboende i veckan,(min mamma är på besök!) vilket innebär att vi inte har några problem att träna samtidigt. I vanliga fall får vi försöka samsas om tiderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0