Måndag 22/3

Japp, det är måndag - igen! Ibland känns det som om det bara är måndag och fredag...


Efter jobbet och hämtning på dagis idag så fick mina barn klara sig själva ett litet tag. Har väldigt duktiga barn måste jag säga... =) Jag tog mig ner till gymmet för ännu ett Core-pass. Fick sällskap av min älskade make också. Det är så mycket roligare när man är två!

◊◊◊

Middagen idag blev stekt kycklingfilé och ris - Gott! Har insett att jag måste skärpa mig när det gäller sötsaker efter maten. Frukost och lunch är inga problem... Det är efter middagen som sötsuget sätter in och jag är inte sen med att ge efter. Måste hitta tillbaka till min egen OFF-känsla igen. Beslutet ligger hos mig. Det är jag själv som måste bestämma mig för vad jag själv vill. Tänk att det kan vara så svårt! Men vi kämpar på! Eller hur?!

Kram alla

Kommentarer
Postat av: IsabellaPousette

Inte för att jag var en så social barnvakt men =)

(L) (igår asså)

2010-03-23 @ 16:20:19
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0