Hemlis?!

Trodde vi hade en hemlis som ingen annan visste men det visade sig att i princip alla visste redan =) Jaja kan väl avslöja för dom som inte lyckats hänga med i skvallret och missat djungeltrummans dunder att min älskade make har tagit det stora steget och ska lämna tryggheten på Maxi! Japp ni läste rätt - Anders har avslutat sin anställning och ska istället briljera på säljarmarknaden ;) Den snygga titeln är: Distriktschef på Procordia! Så nu när Procordia-Hans går i pension så tar Procordia-Anders över =D

Det kommer blir fruktansvärt tomt efter honom och jag vet att INGEN kommer kunna ta hans plats och ersätta hans kunskap!

Men som jag skrivit tidigare så har jag nu en man som ler igen och det är värt all tomhet som kommer på jobbet... Det har varit tufft för honom att ta det här beslutet och han har vägt fördelar fram och tillbaka. Men jag vet att han tagit det rätta klivet och att det kommer bli jättebra det här!


Det kommer bli många tårar på Maxi i slutet på april (även från mig)... För er som inte känner mig kan jag tala om att vi har arbetat tillsammans till och från (men mest till) ända sedan 1993 när vi båda började vår karriär inom ica =) Jag har följt med Anders hela vägen från Falun till Ludvika (93-01), från Ludvika till Falkenberg (01-04) och sen slutdestinationen Borlänge (04-10). Men nu som sagt så lämnar han mig eller rättare sagt nu följer jag inte med...

Kanske kan vara bra för oss att inte vara på samma plats men som sagt jag vet inget annat så vi får väl se... Det har alltid gått bra att arbeta tillsammans för er som undrar. Det har aldrig varit ett problem för oss =)

Jaja, den som lever får se ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0