Fredagsmys =)

Det är dags för fredagsmys ;-)

Onsdagens gymbesök gör sig påmind fortfarande. Ganska skön träningsvärk har det gått över i... Igår kväll fick min man återigen med mig på ett oplanerat besök till gymmet. Hade ingen som helst lust men följde med i alla fall... Körde ett pass på löpbandet. Gick ca 4km och tittade på Sveriges Värsta Bilförare samtidigt :D
Är dom människorna verkligen på riktigt? Jag både skrattade och skämdes när dom totalt skrotade barnvagnen och bara ryckte på axlarna efteråt. Tänk om det varit på riktigt?! Då hade dom dödat ett barn! Det hade det inte varit lika roligt... I alla fall är jag glad för att jag följde med! Måste ju vara bättre än att ligga och sova i soffan som jag vet att jag gjort om jag stannat hemma... 

Idag har vi jobbat halva dagen var. Albin är inte riktigt "hundra" idag. Perfekt dag för VAB. Jag började tidigt i morse och slutade till lunch... Har jobbat mycket i veckan så det passade väldigt bra att köra halvdag.

Känner mig lite trött i kroppen faktiskt. Kanske är det dags för veckans andra vilodag?

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0