Återigen dags för VV

Japp det blev till slut dags för mig att återvända till Viktväktarna. Det här var i oktober 2008. Denna gång satsade jag på Borlänge. Fick inte ihop tiderna i Falun med tiderna i familjen. Kan säga att på möten med VV är inte barn speciellt välkomna... Nu i Borlänge kunde jag smita från jobbet och gå på möte på lunchen. Perfekt!
Det gick bra den här gången också. Är som jag sagt förut väldigt glad över att jag aldrig slutade träna. Körde ju på med Gymmix och gick på både Pilates, BodyPump och Step! Ska kanske nämna också att efter 8 månaders kamp med den förbenade spiralen så gav jag upp och tog bort den. Mådde inte bra av de biverkningar som jag drabbades av... Insåg att jag och hormoner inte är en speciellt bra kombination. Det räcker med dom jag har i mig redan ;-)

Maj 08                        April 08                      Dec (jul) 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0