Vilken härlig värme!

Äntligen måste jag ju också tillägga! Som vi har väntat på denna sommar! Känns som evigheter sen som det var riktigt varmt...

Idag har jag träffat världens sötaste Neila! Såå rund och go! Men inte tjock bara härligt babyrund ;) Triggade igång många känslor men inte "jag vill också ha"-känslor utan bara finfina underbara bebiskänslor... Så jag kan i lugn och ro luta mig tillbaka och INTE vilja ha fler barn =)

I morse var jag och Anders uppe med tuppen och tränade. Fast på varsitt håll! Jag på min motionscykel och Anders på gymmet. Gymmet är dåligt besökt av mig nu på sommaren men onsdagarna håller jag fast vid. Men jag kommer nog snart igång igen, hoppas jag...

Nu ska jag ut i värmen igen

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: madde

ja du !:D<3

2010-06-28 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0