Två veckor kvar...

...till semester!

Efter en härlig långhelg så känns det konstigt att gå till jobbet i morgon... Har verkligen fått försmak av sommaren denna helg! Många har redan börjat sin semester på jobbet och det syntes verkligen i deras ansikten i torsdags när dom gick hem =) Men som sagt har ju bara två veckor kvar...

Men i morgon får jag träffa Rim och Neila! Dom kommer förbi och hälsar på oss på Maxi! Det ser jag verkligen fram emot. Dessvärre tror jag att Neila kommer påverka känslor som jag inte överhuvudtaget vill ha! Men har klarat mig hittils med alla söta bebisar som jag träffat så det kanske går bra även denna gång. Men det problemet tar vi när det kommer. Och det är ju ändå ett angenämt problem - att längta efter bebis alltså ;) Den lilla glada nyheten jag har innebär ju också att det kommer en liten familjemedlem på ganska nära håll i Januari som jag kanske kan få låna ibland =)

Rims egen bild från fb...

Har fått hem min stora dotter också! Hämtade upp henne på Kupolen. Hon har varit hos min syster i Smedjebacken sen i torsdags! Stora tjejen... Har saknat henne mycket! Hon började faktiskt med att lura ut mig i skogen på en löprunda! Tack Bella, det var välbehövligt...



Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: IsabellaPousette

skönt att komma hem..och komma igång med min WANNA BE MAMMA spurt :) <33333

2010-06-27 @ 23:20:45
URL: http://isabellapousette.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åhhh, vad skoj...Att det blir en till bäbis i familjen!! Hälsa grattis i från mig!! Om du bryter alla fasoner när det gäller bäbisskaffande, så GO FOR IT!! Sen kan det ju va´skoj att du springer också...fast det tänker jag inte säga högt..eftersom jag är avis..! ;-)

Love you sis!

2010-06-28 @ 06:14:26
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Vem e de som ska få bebis i januari? nyfiken kramar

2010-06-29 @ 18:01:30
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0