Ensam är stark

Ja, då var man konferens-änka då! Hela två(!) dagar utan man ;)

Anders är på väg till Sundsvall och jag och Albin förbereder oss för dagen. Jobb för mig och dagis för honom. Det svåra med att vara ensam är ju att jag inte kan arbeta dom tider som jag ska. Idag skulle jag börjat klockan 06.00 och vara kvar ända till 17.00 men istället blir det 07.30-15-00... Men jag lovar att jag inte gnäller över det! Sitter nu här i lugn och ro efter ett skönt motionscykel-pass och njuter av att vara med Albin!

Men på torsdag är han hemma igen så jag får jobba ihop lite timmar då istället. För det är ju det som är grejen; att få ihop timmarna till lönen. För varför skulle man annars jobba? För skojs skull? He he nä inte riktigt va! Men jag trivs med mitt jobb, tro inget annat! (My dark period is finally over!)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0