Äntligen!

Nu kan jag äntligen berätta om planerna för kvällen! En överraskningsfest för Adel som snart fyller 25 år! Det har varit svårt eftersom vi vetat om det sen april och det har varit nära många gånger att jag gjort en "Rebaz". Men jag klarade mig och tydligen alla andra också för han blev verkligen överraskad =)



Riktigt kul att få träffa alla som man bara hört talas om via Adels berättelser! Erica och Adels syster Nadia hade gjort ett kanonjobb med mat, dryck och efterrätt! Blev dock tidig kväller för oss eftersom vi inte lyckats få barnvakt till våra söta tre, så dom var helt enkelt själva hemma...

När vi kom hem hade tjejerna slagit upp "öltältet" och tänker tydligen sova där i natt =)


Tokfior...

Tack mina älsklingar för hjälpen med lillebror!

Idag var en riktigt bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0