Och så var man hemma igen =)

Äntligen känns det som. Det var en lång väg hem även denna gång... Men vilken underbar dag det varit! Åkte in till Uppsala och mötte upp med Ehlin och Adina på stan. Så kul! Vi käkade lunch och gick en runda på stan innan det var dags att gå till doktorn med mormor. Ehlin tog med sig mina barn och tog bussen till Jennifer som fyller 20 år idag! Ett jättestort grattis till henne! En otroligt härlig och snäll familj har hon (som tar sig an sin dotters pojkväns knäppa familj ;))...

Albin kidnappade Jennifers syster Sofie och släppte henne inte förrän vi skulle åka ;) Han hade verkligen jättekul! Tack för att ni stod ut med det lilla plåstret ;)


Efter god mat och tårta var det dags att skjutsa hem mormor och hämta våra grejer så vi kunde fortsätta hemåt, vid det här laget så var klockan redan 6... Vi hade ju tänkt åka till Valbo och IKEA men nu såg det inte ut som att vi skulle hinna. Men med en halvtimme till godo så hann vi igenom och sen åkte vi vidare mot Falun igen (mätta och belåtna efter ett besök till McD också...)

Nu fortsätter sista semesterveckan och snart är första arbetsdagen här! Har mer ångest än vad jag brukar ha men jag försöker intala mig själv att det kommer gå bra...

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0