Vissa dagar...

...är inte de bästa dagarna... Ville bara konstatera det. Om man skulle sammanfatta den här dagen med ett ord så skulle det förmodligen bli skitdag! Men nu är det fredag och jag är hemma så det blir ju bara bättre. Kvällen kommer bli toppen! Men är det jag som reagerar annorlunda på saker/personer en gång i månaden (ja, ni fattar...) eller vad händer? Har jag större acceptans annars? Eller börjar jag tröttna på barnsliga beteenden? Hmm.............

Men nog om det!


Nästa helg är det julfest med jobbet! Vi ska vara på Galaxen och äta julbord och sen svänga våra lurviga! Förhoppningsvis blir det lika roligt som vanligt ;-) Har halva utstyrseln klar men är osäker på vad underdelen ska bestå av. Men jag tar förmodligen fram de gamla klassiska svarta brallorna... Som jag känner mig just nu skulle jag nog behöva byxor som är typ tio storlekar större än de jag har. Ska kanske gräva fram mina kläder från storhetstiden och tycka lite synd om mig själv ;-) Neej då! Men nya byxor skulle inte vara fel =)

Nu ska min älskade familj få min uppmärksamhet!

Idag är en bra (skit)dag! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Hoppas ni får en mysig kväll, hälsa din fina familj så mycket <3 Saknar er!! Pussar

2010-12-03 @ 21:46:31
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0