Konstiga dagar...

...har det varit hela veckan! Får inget vettigt gjort på jobbet alls och det är så jobbigt! Känns som om jag gör ingenting men ändå är jag där och känner mig stressad för att jag har mycket att göra... Svårt att förklara för jag lovar att jag ligger inte på latsidan när det gäller jobbet! Men förhoppningsvis är morgondagen en normal kontorsdag så jag får sätta mig ner och göra klart allt som skall göras!

Jag vet att det är julvecka nästa vecka men jag tror inte riktigt att jag fattat det mentalt! Känns som om det är evigheter kvar och jag har inte köpt många julklappar...

I morgon ska jag fara till Avesta och hämta min goa mamma som ska vara hos oss några dagar. Det är ju som sagt snart jul...

Idag är en (konstigt) bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du är bara så bäst!!

Glöm inte det!!

Love you!

2010-12-16 @ 18:30:38
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0