Gott Nytt Jul!

Riktigt mysig dag på jobbet. Med Mikael Persbrandt i lunchrummet så var det extra trevligt ;-)

Vi hade världslånga köer idag! I stil med kundkortskvällen faktiskt. Helt otroligt. Thomas trodde på rekord så det blir spännande att få se siffrorna i morgon. Det är ju jag som räknar alla pengarna =)

Nu är granen uppsatt och skinkan griljerad. Har druckit varsin äggtoddy (äckligt söt) och väntar nu på att barnen ska gå och lägga sig så vi kan slå in julklapparna...

När vi skulle sätta upp granen så fattades det en del på foten! What? Tog en tur till City Gross för att köpa en ny gran (vilket vi tänkt göra ändå i år) men det slutade med en ny fot istället. Kan tillägga att där var det inte mycket folk! Undrar varför dom har 14 kassor för? De första tre kassorna är inte ens i ordning gjorda! Nä tacka vet jag Maxi och den underbara personalen vi har där! Snacka om att vi är bäst på kundbemötande =)

Nu är det dags att få barnen i säng! Eftersom jag börjar klockan sex i morgon bitti så vill jag bli klar med klapparna så fort som möjligt...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0