Då var den här igen...

...den finfina söndagsångesten =(

Skulle vilja väldigt mycket just nu. Till exempel så skulle jag vilja gå ner ungefär 10kg innan helgen och gärna ha perfekt tränad kropp också! Hahaha redan där är det liksom kört ;-)

Äh skit i det!

Marknaden var som vanligt jättetrevlig och välbesökt men inget som följer med mig hem (återigen som vanligt). Magen är väl den som bar hem det mesta idag ;-)

En riktigt trevlig dag har jag i alla fall haft med min syster Ulrika! Inte så ofta som vi har tid att umgås på tu man hand. Men nu fick vi i ändå en liten stund tillsammans...

I morgon är det så återigen måndag och vi gör ett besök på gymmet till att börja med. Men just nu känns det hopplöst med allting tyvärr... Men men gnäll gnäll

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0