Vem sjutton kom på...

...att det skulle vara skönt att börja jobba för man kommer in i rutinerna igen? Ha ha snacka om att försöka övertala sig själv att det är ok! Jag säger bara - OMG (och då menar jag inte omgående utan det andra ;)) vilken dag det varit! En riktigt äkta måndag på Maxi...

Men det som är skönt är att jag inte har några som helst ursäkter för att inte börja träna igen! Var ner på gymmet i morse och körde lite fint på löpbandet för att mjukchockstarta kroppen lite... Nice!

Har redan hittat på ursäkt till varför jag inte är på core just nu men jag har inte kommit på ursäkten till BodyPump-passet ikväll men vi får väl se om jag är kreativ nog eller om jag helt enkelt måste gå ;)

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0