Trött, tröttare, tröttast...

Liite sliten bara men det är ok. Inga problem att somna längre i alla fall ;)

Har svårt att hinna med allt som ska göras på jobbet så här efter semestern men förhoppningsvis så är jag snart ikapp. Hoppas bara att jag kommit ihåg det viktigaste nu när vi bytt månad... Tyvärr är det jag som räknar resten av veckan så jag får nog se till att jobba på om jag överhuvudtaget  ska hinna med mina egna arbetsuppgifter - men men...

Idag återupptog jag en supergammal rutin som inte varit rutin på vääldigt länge. Även fast jag började 06.00 så var jag upp och cyklade innan jobbet! Känns hur bra som helst, men trött känner jag att jag är! Men det brukar jag ju vara ändå på tisdagar när jag jobbar till 17...


Anders har jobbat på han också idag och lagt nytt golv i gästrummet! Så skönt att äntligen få det gjort, har varit en heltäckningsmatta som vi nu rivit ut (eller vi och vi - han!) Det blev jättebra! (Duktiga Du!)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Eftersom jag är storasyster och bestämmer....hrmf...(not) så skulle jag vilja se fler bilder på ert "nya" fina stilrena hem...!!? Please, please, please.. Miss and love you sis!

2010-08-04 @ 17:38:36
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: elin

Du är så duktig! Det är det bästa med hösten, alla rutiner som kommer tillbaka. Håll i nu och drick mycket kaffe, så kommer du vara speedad dygnet runt ;) Puss

2010-08-05 @ 12:17:56
URL: http://elinpra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0