Ashtanga-yoga...

...är definitivt inget för mig! Det var verkligen till att försöka slå knut på sig själv. Får nog försöka mjuka upp mig med vanlig yoga innan jag försöker mig på något så dylikt igen! Min rygg klarar verkligen inte dessa påfrestningar! Har ont som bara den...

Övning som heter "aj som fan"! ;) Den var inte lätt...
Och denna heter "det där går fan inte"! Gick inte alls att göra ;)
Mmm okej då men måste jag stå på mina händer? Och hur tar jag mig upp härifrån...
Hunden! Den kan jag faktiskt! Och förmodligen kommer det kännas rejält i kroppen i morgon att jag har försökt mig på sådant som jag inte borde ;-)

På tal om ont förresten så har jag ringt vårdcentralen idag och fått tid för mitt tjocka ben! (Nä det har fortfarande inte blivit bättre och har dessutom börjat göra ont...) Det var väl på tiden!? På måndag ska jag dit och jag fick stränga förhållningsorder. Fick inte börja göra mer ont eller bli värre under helgen för då måste jag åka in... Är det en liten propp kanske?.. Hoppas inte det! Kanske ett besök till chiropraktor skulle hjälpa. Men vi börjar med vårdcentralen så länge...

I morgon är det loppis igen. Jippi! Längtar - NOT!!! Men det har ju gått bra förut så det gör det nog i morgon också. Tjejerna har samling klockan två så kanske vi får packa ihop lite tidigare... Men jag lovar och svär att detta är min sista gång (i alla fall för den här gången).

Idag är en bra dag. Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0