Underligt

Tänk att förkylningar och huvudvärk har en tendens att komma smygande när det är helg! Tjejerna har fotbollsmatch idag och jag var laddad att ta en promenad ner till "Koppis" för att agera fotbollsförälder. Men det tog tvärstopp, mår inte helt ok... Känner den där smygande känslan innanför pannbenet som man så väl känner igen men oftast tror ska gå över (har det någonsin hänt?). Men jag kanske för en gång skull ta en tablett nu innan hammaren sätter igång på riktigt så kanske jag mår bättre sen?!

Måste ju rycka upp mig för idag finns en väldans massa måsten! Madde fyller 11 år i morgon och presenterna är inte till 100% klara... Och sen tycker inte min goa "Maja" om grädde så vi måste hitta något annat än tårta att mumsa på ;)

Veteranerna i FIF åker till Stockholm idag och ska spela match mot Djurgården. Coolt! Anders är däremot velig och skyller på än det ena och än det andra (vi har ju såå mycket att göra idag) så jag vet fortfarande inte om han ska med eller inte. Får återkomma med besked =)

Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0