Hockey?!

Det verkar bli hockey för hela slanten idag =) Leksand eller Växjö det är frågan...

Jag lyckades igår! Tog mig ner på gymmet (slog rekord i antal träningar på en dag tror jag). Det blev en snabb visit för sen var det raka vägen hem till Grey´s Anatomy! Trodde att det skulle bli som vanligt när jag skrivit här vad jag vill göra men jag slog ihjäl masken och tog mig i kragen! Körde igenom armarna och ryggen bara så jag var klar alldeles lagom till nio...

Idag har det bara blivit en lättare promenad. Inga stavar utan bara en vanlig prommis på en timme... Skönt!

Näpp nu är det dags att se om Leksand klarar av att ta sig upp till elitserien i år... Lycka till säger jag...

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0