Fortfarande...

...lite förkyld, men halsen känns bra i alla fall. Blir ingen träning idag har jag bestämt mig för. Hoppas jag känner mig bättre i helgen så jag kan ta igen det jag missat. Men det är faktiskt bara två dagar som jag inte tränat så det är ingen direkt panik... 

Anders har äntligen varit iväg på röntgen idag. Så nu behöver vi bara vänta på att läkaren ringer och ger besked om vad som är fel...

Nästa vecka är hans sista på Maxi! Måste säga att det känns otroligt konstig. Och konstigare lär det väl bli veckan efter det! Men första prövningen kommer ju redan 1 maj då det är inventering och det är ju älskade Posan expert på...



Samtidigt som jag är orolig för hur vi ska klara oss på Maxi så är jag självklart så lycklig för hans skull och det ska blir riktigt kul och spännande att få uppleva någonting nytt! Det kommer bli bra det här... Och det kommer definitivt kännas bra när vi ska hämta nya bilen på Volvo =)

Inget ont som inte har något gott med sig ;)

Pussar & Kramar från Posans fru!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åhh vad jag hoppas att det inte är nått allvarligt fel i Anders knä!! Och är det nått galet, ska det gå fort att rätta till det!! Och sen måste jag få tycka att det är coolt med så mycke´förändringar både här & där!! krya på dig sis, and remember I looooove you!

2010-04-23 @ 21:11:11
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0