Dagens träning 18/4

Jag lyckades ta mig ner till gymmet nu på kvällen! Tänk att det ska vara så svårt att hitta viljan ibland?! Men min kan han! Efter en otroligt skön och lyckad söndag så satt det fint med lite styrketräning...

Albin vaknade som vanligt tidigt i morse men vi gick inte upp förrän vid nio-tiden. En morgonpromenad med stavarna startade i alla fall min dag. En dusch och sen var det dags att plocka upp tjejerna som varit i Gävle på läger. Ner på stan och köpte skor till Anders men faktiskt även ännu ett par till mig! Så från att inte haft ett enda helt par till att helt plötsligt ha fyra nya par är inte fy skam =)

Skavsår har jag såklart men förhoppningsvis går det snart över...

Provade även såna där konstiga skor med rundad sula som gör att man tränar samtidigt som man går! Så otroligt sköna var dom! Men inte i min prisklass tyvärr...

Imorgon är det måndag och ny vecka. Anders gör sin näst sista arbetsvecka på Maxi och verkar nöjd med det. Vi andra som blir kvar känner mer och mer att det kommer bli fruktansvärt tomt efter honom...

Det blir en bra vecka! FISH till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0